Een nieuw jaar… een nieuwe look and feel!
Tijdens het proces voor onze nieuwe website kwamen we tot de conclusie dat onze huisstijl niet meer klopte bij wie wij zijn. Omdat er een nieuwe website moest komen kwamen we tot de conclusie dat het nu het juiste moment zou zijn om het huidige logo en de daarbij behorende huisstijl ook aan te pakken zodat we alles in 1 nieuwe, frisse lijn kunnen opzetten en het geheel meer van deze tijd kunnen maken.
NestrX is in de loop der tijd veranderd qua bedrijf. In het verleden was NestrX een uitzendbureau gericht op 50 – 65 plussers. Tegenwoordig richt NestrX zich niet meer op alleen deze doelgroep waardoor elementen als de houtringen – die de ervaring visualiseren – in het logo en de huisstijl niet meer van toepassing zijn. De totale ‘look and feel’ is van toepassing op een bredere doelgroep en hoeft niet meer op de specifieke 50 – 65 plus doelgroep afgestemd te zijn.

We ontwikkelen een variabel logo met een patroon van de ‘X’ van NestrX. Het patroon van ‘X’en visualiseert de banenmarkt en de personen die werk zoeken. Door een ‘X’ uit te lichten binnen het patroon maken we duidelijk dat wij de juiste job voor de werkzoekende persoon hebben, of de juiste persoon hebben voor de in te vullen job.
